Lively Leather + SheInside Wishlist :)



Witajcie Kochani :)

Jak tam u Was? U mnie jest bardzo ciężko ale jakoś daję radę. Za dwa tygodnie pierwszy egzamin, trzęsę trochę portami ale mam nadzieję, że będzie wszystko w porządku :) Jak mogliście widzieć i przeczytać na Fb, przedwczoraj przeżyłam swoją drugą w życiu pasjonującą bezsenną noc... Tym razem z literaturą amerykańską. Ach cóż to była za namiętna noc :p 
Rano jak wstawałam od biurka, to tak mi się słabo zrobiło, że myślałam, że zemdleję :| Ale na szczęście kolokwium zdane :) Jakby ktoś był  w podobnej  sytuacji, żeby oszukać trochę świat i dobrze i świeżo wyglądać, dobrze rozjaśniamy obszar pod oczyskami, zamiast bronzera używamy róż, porządnie tuszujemy rzęsy, na dolną powiekę dla orzeźwienia dajemy jakiś jasny, kolorowy cień a na usta różowy błyszczyk :) No, i nadajemy się, żeby jakoś się pokazać ludziom :P

Hello My Dear Friends :)
How is life going? At my place it's quite hard but I hope that I will cope with all of my problems well ;)
I haven't slept two days ago at all... At such occassions my face thanks God for make-up!  Fortunately I passed the test, even two!  If you were in such sutiation - a small tip - highlight undereye area, use blush instead of a bronzer, put quite a lot of mascara to make ur eyes appear bigger, apply some light colourful shadow on the lower lid and some pink lipgloss on ur lips.  And now ur ready to trick people that u slept well and look good :P





A teraz pozwólcie mi zaprezentować jeden z outfitów, w jakim pomykałam sobie w jeden z dni majówkowych w Gorzowie ;) Zawiera w sobie już kilka nowości ;)

And now let me present you my outfit that I was wearing on one of  the May long weekend's days :)
It contains some new stuff I bought or was given there ;)





| blazer- hm, top-sinsay, skirt-borrowed from my aunt's wardrobe ;P, shoes-nn, hat-Deichmann, clutch-hm, glasses-Firmoo |
| necklace, bracelet-Diva, watch-EdiBazzar, earings-gift from grandma |




Mega mi się podoba ta kopertówka :) Jestem z niej bardzo zadowolona ;)
I really love that clutch! :)


Smile nr 5 :D
 No i uwaga, znowu się uśmiecham :P

Internetowy sklep SheInside.com pewnie znacie ;) Ja dość porządnie przejrzałam ich ciuszki i stworzyłam kolaże z rzeczami, na które zwróciłam szczególnie uwagę i które bardzo chętnie przywitałabym teraz w swojej szafie :) I może przywitam? :) 

You probably know the online SheInside.com store ;) I went through their stuff and must say that there were a lot of things that attracted me ;) So I made a wishlist woth clothes I wish were in my wardrobe :) And who knows maybe some of them will? :) There are only some of them as the post would be too long If I were to post all of things I liked :p


Zacznijmy od okrycia wierzchniego na chłodniejsze dni :)
Let's start with outerwear for cooler days/evenings :)


1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6


Pozostająć w temacie wierzchnim, zdecydowanie brakuje mi marynarek :(
Continuing in outerwear, I'm definitely run out of blazers.. :(

1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6


Bluz też dużo nie mam, te sa zdecydowanie świetne!! :)  5 jaka śliczna! :)
I don't have loads of blouses too and these are cute! :) 5th one is adorable! :)
1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6
(ja mam jakąś manie na punkcie zwierzęcego printu ostatnio:P
I'm a maniac about animal prints recently :P)


Kolejna mania, tym razem na szyfon :P
I'm obsessed with chiffon as well :P

1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6


Sukienki... Tu spędziłam najwięcej czasu :) Piękne! ;)
Dresses... Here I spent the greatest amount of time ;)


1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6.....7.....8 CLICK


Jak możecie już zauważyć, lubuję się okrutnie w maxi sukienkach :) Depilator tak mi zniszczył nogi, że powinnam tylko w takich chodzić bez kryjących rajstop :(
As u could notice I looove maxi dresses and skirts :) Depilator did such harm to my legs that now I'm ashamed to show my legs :( I should wear only maxi dresses unless I wear full coverage tights :(

1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6


Ale jakby miało mi się coś polepszyć, to w takich spodenkach bym latała chętnie :)
But if my legs were to get better I would definitely wear such nice shorts :)
1..... 2..... 3..... 4..... 5..... 6


Jak tam, wpadło Wam coś w oko z pokazanych rzeczy? :)
Jeżeli tak, to TUTAJ możecie sobie sprawdzić asortyment sklepu :)
Has anything cought your attention? :)
If so, HERE you can go through the store's stock :)


Ode mnie to na dzisiaj tyle :) 
Uciekam spać i przypominam, że jeżeli macie Instagrama, możecie mnie tam spotkać częściej niż tutaj ;) Szybciej jest po prostu tam coś wrzucić ;) Dajcie znać, żebym też mogła Was poobserwować :)
Buziaki! :) :*
And that's all from me today(tonight?:P) 
PS. If you want to be more in touch with me, I invite u to follow me on Instagram  I'm there more often  :)

No to ja uciekam :D
So I'm running away :P



XOXOXO


No comments:

Post a Comment