Rimmel: pomadka Lasting Finish by Kate, nr 05


Ostatnimi czasy noszę ze sobą pomadkę z Rimmela. Kupiłam ją w Rossmannie, kiedy było -40% na kolorówkę, jednak produkt otworzyłam dopiero jakiś czas temu. Poszukiwałam wtedy bardziej dziennego różu - nie za jasnego, ale też nie fuksjowego. W szafie marki Rimmel natrafiłam na odcień 05 i stwierdziłam, że będzie mi odpowiadał.

Pomadka tej firmy trafiła do mojego koszyka przez atrakcyjną cenę (ok. 11zł) oraz pochlebne posty na temat tych produktów. Osobiście nie byłam przekonana, bo nie lubię zapachu tych szminek (miałam z nimi do czynienia wcześniej), no ale zdecydowałam się na zakup.


Kolor pomadki o numerze 05 to delikatnie zgaszony, przybrudzony róż. Nie każdy lubi takie intensywne kolory, jednak ja rano zazwyczaj nie mam czasu na duży makijaż. Kładę na siebie podkład, puder i tusz do rzęs. Pomadką maluję się na przystanku lub w autobusie/tramwaju. Stąd też moje wybory padają na mocne, intensywne kolory. Jeśli chodzi o kolor sztyftu - nie podoba mi się w nim jedna rzecz... wykończenie. Niestety, ma w sobie coś z perły i to coś nie do końca mi odpowiada.

Zapach pomadki, jak już wspomniałam, ojjjj, nie - nie jestem jego zwolenniczką. Jest mocny i sztuczny, czuć w nim jakby wiśnię. Wiem jednak, że może się podobać. Kosmetyk ładnie sunie po ustach, ma dobrą konsystencję - pomadka nie jest ani zbyt miękka, ani zbyt tępa. Przy pomocy lusterka, można ją nakładać prosto ze sztyftu lub pędzelkiem. Ja najczęściej posługuję się obiema metodami - najpierw sztyft, potem dokładne rozprowadzenie pędzelkiem (zawsze mam przy sobie).


Jeżeli chodzi o utrzymywanie, to na pewno nie mogę powiedzieć, że jest źle. Pomadka Rimmel 05 ma intensywny, różowy kolor, a takie odcienie dłużej trzymają się na ustach. Ponadto nie zauważyłam, by produkt działał wysuszająco na wargi, a długotrwałe szminki mają do tego tendencję. Mój Rimmel trzyma mi się na ustach ok. 2-3h. Nie jest to wynik rewelacyjny, ale jest to czas powyżej normy (na moich wargach). Potem powoli schodzi, niestety zostawiając samą obwódkę.


Ogólnie jestem całkiem zadowolona. Za cenę 11zł otrzymałam niezły produkt, którego używam na co dzień (właściwie można mnie w nim zobaczyć codziennie, zwłaszcza na uczelni). Mimo że nie podoba mi się w nim perłowe wykończenie i zapach, nie jestem na nie. Jeśli jednak traficie na odcień, który będzie Wam odpowiadał, to w promocji zachęcam do przyjrzenia się tym pomadkom ;)

W dniach 23-26.05 w Rossmannie będzie -40% na kolorówkę!

Cena: ok. 18zł     Pojemność: 4g      Dostępność: drogerie z szafami Rimmel

No comments:

Post a Comment