Ebelin: gąbka do podkładu, tańszy zamiennik Beauty Blendera


Jajeczka do makijażu marki Ebelin używam już od kilku tygodni. Jakiś czas temu byłam w Niemczech i niestety zapomniałam o tej gąbce... zresztą, byłam przy pędzlach i jej nie widziałam, więc możliwe, że wówczas nie było jej w tym DM, w którym byłam. Trafiła do mnie dzięki Monice, która mi je zakupiła i wysłała - dziękuję Ci bardzo jeszcze raz :* Przyznam, że nie byłam przekonana do oryginalnego Beauty Blendera, a czytając opinię o tym, że sprawdza się niemal tak samo jak inne gąbeczki tego typu miałam ochotę spróbować zamiennika.

Nienamoczona gąbka jest niewielkich rozmiarów. Do tego stopnia małych, że byłam zdziwiona gabarytami plastikowego opakowania, w którym jajeczko się znajdowało. Po namoczeniu gąbka rośnie i staje się dość duża (na zdjęciach widać właśnie namoczoną i osuszoną). Moim zdaniem jej rozmiar jest idealny, dobrze dopasowuje się do średniej wielkości twarzy. Jest miękka i elastyczna.


Różowego jajka używam jedynie do podkładów płynnych, więc nie wyrażę swojej opinii jak sprawdza się na minerałach czy pudrach. Z działania jestem naprawdę zadowolona. Gąbka nadaje twarzy ładnego, dość naturalnego wyglądu nawet przy cięższym, kryjącym podkładzie. Produkt ładnie wtapia się w skórę. Fluid rozprowadzony jest o wiele dokładniej i estetyczniej niż w przypadku pędzla. Przy pędzlu często zdarzą się smugi czy prześwity - tutaj tego nie zauważyłam. Widzę bardzo dużą różnicę pomiędzy podkładem naniesionym gąbką a naniesionym pędzlem.

Jeśli chodzi o dopieranie jajeczka, nie jest ono dużym problemem. Próbowałam je myć: szamponem/żelem, płynem micelarnym oraz mydłem. Według mnie szampon/żel sprawdza się najgorzej w tej roli, jajko jest słabo oczyszczone i szybko odpuściłam sobie tę metodę. Potem zaczęłam je myć płynem micelarnym i efekt był lepszy, jednak wciąż nie mogłam doprać jajka do końca. Z pomocą przyszło mi zwykłe, proste mydło. Okazało się, że to właśnie ono najlepiej sprawdza się do oczyszczania gąbeczki Ebelin.


Podsumowując: z produktu jestem bardzo zadowolona, mimo że nie miałam do czynienia z oryginalnym BB. Co prawda mój egzemplarz dostałam z czystej dobroci Moniki, ale wiem, że jak gąbka będzie już zmęczona, to na pewno kupię następną. Marka Ebelin dostępna jest w niemieckich drogeriach DM, więc jeśli podczas wyjazdów tam zaglądniecie, polecam wrzucić jajeczko do koszyka. Osobom, które nie planują namacalnych zakupów w DM pozostaje mi polecenie drogerii internetowych, w których gąbka Ebelin kosztuje do 18zł + przesyłka.

Tutaj macie mój film, w którym nakładam podkład tą gąbką:

Cena:
2,95€ / w Polsce do 18zł        Dostępność: drogerie DM, drogerie internetowe

No comments:

Post a Comment