Fashion Bloggers vs Saints Częstochowa :)


Witam Wszystkich :)

Dzisiaj post specjalny, dość nietypowy :) Dzięki Paulinie miałyśmy możliwość zrobienia sesji zdjęciowej z futbolistami z drużyny Saints Częstochowa :) Oczywiście wielkie podziękowania dla Kasi, która była naszym fotografem i dzięki niej możemy mieć takie świetne zdjęcia. Temat był prosty. Oni sportowcy, my dla kontrastu eleganckie sukienki. Mnie efekt naszej pracy bardzo się podoba :) Słońce grzało wtedy niemiłosiernie, ale atmosfera była genialna. Pełno śmiechu i dobrej zabawy :) Chłopaki bardzo sympatyczni i chętni do pozowania :) Niektórzy bardzo się udzielali z pomysłami ^^ Czego chcieć więcej.

Ja postanowiłam wystylizować sięna grecką boginię :P I sukienka (jeszcze mojej babci! :D ) idealnie się do tego nadała. Całemu look'owi charakteru myślę dodała srebrna opaska z Centro :) Tak zamiast laurów :p

W sumie było nas 7: Paulina (Moda i takie tam), Agnieszka (Gneshka), Ewa (Viosna000), Marta (Marcherryfashion), Ada (Apparel-hunter) i Magda (Megan-Style).

Zapraszam na zdjęcia, a jest ich trochę :)

Ja jeszcze w tym dniu spełniłam swą rolę makijażystki :P


Nasza Dyrygent :p




Nie pamiętam co nas tak rozśmieszyło. Ale w sumie, cały czas coś się działo :)



Mam piłkę i nie zawaham się jej użyć :)

Obstawa ^^

Niektórych aż poniosło :)

Szybka lekcja pozycji. Futbolowej :p


No to kto podskakuje?? ;p



Hmm, chyba ktoś się na mnie czai..
Pudło! :D




Stworzenie... piłki? ;p






I trochę moich wywijasów :p




Mam nadzieję, że Wam efekty tej sesji się podobały :) 
Ja mam świetne wspomnienia i to jest najważniejsze :)

Jeszcze raz chciałabym podziękować Paulinie za inicjatywę :) Prezesowi za pomyśle jej rozpatrzenie ;p Chłopakom za udzielenie, Kasi za świetne zdjęcia, no i oczywiście Dziewczynom za wspaniałą zabawę! :*


 



Trzymajcie się i do następnego! :)

XOXOXO





No comments:

Post a Comment