Haul: zamówienie ze sklepu Kalina + La Roche-Posay


Witam Was w moim niewielkim haulu. Zauważyłam, że ostatnio bardzo mało osób u mnie komentuje, nie wiem czy to ze względu na wyjazdy, pogodę czy po prostu  brak sympatii do mnie (na coś trzeba zwalić) :P Także zapraszam Was dziś na nowości kosmetyczne. Mam ich kilka i mam nadzieję, że zachęcą one do komentowania ;)



Na początek pokażę większe zamówienie ze sklepu Kalina. Robiłam je w czwartek, a dzisiaj jest już u mnie. Kupiłam sobie kilka rzeczy, na które od dawna miałam ochotę. Myślę, że wiele z nich jest Wam znanych... ja dopiero będę je odkrywać. Razem z przesyłką (8zł) za wszystko zapłaciłam 95,04zł. Myślę, że niewiele jak za dobre składy... coraz bardziej się w takich lubuję. Kupiłam jedną rzecz do twarzy, resztę do włosów:
  • Planeta Organica, szampon do włosów Aleppo - 17,55zł / 280ml
  • Planeta Organica, odżywka do włosów Aleppo - 18,50zł / 280ml
  • Drożdżowa maska do włosów Babuszki Agafii - 17,00zł / 300ml
  • Olejek do włosów Receptury Babuszki Agafii -13,99zł / 150ml
  • Baikal, serum do cery mieszanej i tłustej - 20,00zł / 30ml


W związku z wyjazdem, musiałam zaopatrzyć się w filtr do twarzy (wcześniej zużywałam miniaturkę Biodermy albo miałam filtry w podkładach). Wybrałam się do Super-Pharm i kupiłam zestaw koloryzującego kremu z filtrem do twarzy z gratisem w formie wody termalnej. Nie wiem, czy cena jest jakaś super korzystna, ale stwierdziłam, że jak cena będzie do 60zł, to wezmę.

No comments:

Post a Comment