Paczka od Eveline

Dostałam dziś paczkę od Eveline. Mam przyjemność brać udział w testach kilku produktów. Większość z nich jest dość uniwersalna i sprawdzi się u większości osób. Paczka podoba mi się, jestem z niej zadowolona, chociaż ciężko będzie przetestować dwa produkty nawilżające do ciała w czasie 5 tygodni.


Olejek do opalania powędruje ze mną na wyjazdy - ochrona SPF niska, bo tylko 6, ale na pewno się przyda... zresztą ja mam zamiar się nieźle opalić na ciele (i tak już jestem całkiem 'złapana'). Cieszy mnie obecność odżywki 9w1, ponieważ moja 8w1 już niedługo się skończy. Nowości jeszcze nie miałam i cieszę się na testy. Na szczęście balsam nie zawiera parafiny, co jest na +, niestety krem już ją ma. Będę go używać na stopy ;) Poza tym w paczce znalazłam dwie pomadki, o dość kontrowersyjnym wykończeniu - metaliczno-drobinkowym. No ale zobaczymy. Do tego saszetka peelingu.


No comments:

Post a Comment