Black Jumpsuit





Witajcie! :)

Na wstępie chciałam podziekować wszystkim bardzo bardzo bardzo serdecznie za takie miłe przyjęcie pierwszego video tutorialu :) Dużo to dla mnie znaczy :) Mogę obiecać, że na tym jednym nie poprzestanę ^^ Chcę się dzielić z Wami tym co robię i co już umiem :) 
Profesjonalistką żadną nie jestem, uczę się cały czas, nie zawsze wszystko wychodzi ale najważniejsze dla mnie jest to, że robię to, co kocham :) I cieszę się, że Wam się podoba ;)

_______________

Dzisiaj ostatni zaległch postów :) Niech ciepło na ekranach chociaż zagości :)
Na sobie mam zakupiony w sh kombinezon. Bardzo mi się spodobał jak go zbaczyłam ale akurat nie miałam przy sobie pieniędzy, i co? Następnym razem jak przyszłam, czekał na mnie jeszcze grzecznie, a co lepsze - o połowę tańszy! :) Ten jak i jeszcze jeden zawitał do mojej szafy :) 
Żeby przełamać tę czerń, postawiłam na czerwone dodatki. Pasek ma nie wiem ile lat, ale jest świetny!: )

A Wy jak tam, lubicie kombinezony, czy nie bardzo? :)

Hi! :)
Today I wanna show you a jumpsuit I bought some time ago in a second hand. I really love it as I seem to be slimmer in it ;) I purchased another one as well. 
Not to be too black, I added some red accessories to the look. The belt is very old yet still great :)

And what about you? D'you like jumpsuits or rather not? ;)














| jumpsuit-sh | shoes - nn | necklace, belt - nn | bracelet - Diva | glasses - Seppälä | earings - gift |





See you soon! :)

XOXOXO




Romwe Columbus Day Weekend Sale
Up to 74.92% off
From 10/08 to 10/14, whole week!
Don’t miss, girls!

No comments:

Post a Comment