Cien: żel peelingujący do codziennego stosowania - dobry lidlowski zdzierak za 5zł! ♥


Żel peelingujący do skóry normalnej i mieszanej marki Cien trafił do moich zbiorów podczas zakupów w Lidlu. Kiedy w spisie składu nie znalazłam SLSu od razu go chwyciłam i wrzuciłam do koszyka. Ponadto stwierdziłam, że przydałby mi się peeling mechaniczny, a intuicja podpowiadała, że ten nie będzie zbyt mocny (mam za delikatną skórę, by używać typowych zdzieraków). Okazało się, że rzeczywiście tak jest. W żelu zatopiona jest średnia ilość małych drobinek, których stopień zdzierania również jest średni.

Żelu peelingującego używam maksymalnie 2 razy w tygodniu, ponieważ przy skórze naczynkowej nie powinno się tego robić często. Zresztą ja ogólnie nie powinnam używać zdzieraków mechanicznych, jednak one dają mi poczucie, że pozbyłam się martwego naskórka. Producent twierdzi, że można go używać codziennie, jednak ja odradzałabym każdemu. Nie potrzebujemy peelingowania tak często.

Po zastosowaniu, skóra jest przyjemnie gładka i oczyszczona. Zapach żelu jest świeży, morski, zatem wydaje mi się, że panowie nie mieliby nic przeciwko niemu. Cien dobrze przygotowuje skórę do przyjęcia kremu - po zabiegu o wiele lepiej rozsmarowuje mi się go na twarzy. Mam tu na myśli przede wszystkim krem BioDermic, którego recenzję planuję w najbliższym czasie... a łatwy w obsłudze to on nie jest (w recenzji wszystkiego się dowiecie). Na szczęście niepozorny kosmetyk z Lidla pomaga mi w rozprawieniu się z przeciwnikiem.


Ogólnie rzecz biorąc - produkt tani, ale godny uwagi. W przyszłości chętnie sięgnę po ten produkt ponownie lub spróbuję zwykłego żelu z oferty (on również nie ma SLSu). Chciałabym też dla porównania kupić zdzieraka BeBeauty, bo nigdy go nie miałam, chociaż mam wrażenie, że będzie podobny. Zatem jeśli chcesz żel peelingujący, a jesteś w Lidlu, to spróbuj tego marki Cien - nie wydasz dużo, a może spodoba Ci się tak, jak mi :)

Cena: 4,99zł      Pojemność: 150ml      Dostępność: sklepy Lidl

No comments:

Post a Comment