Birthday Wish w roli głównej - tutorial (makeupgeek)



  


 Witajcie Kochani! :)


Uparcie 'męczę' cienie Makeupgeek, bo jestem zafascynowana ich kolorami i łączeniem ich ze sobą w różny sposób :)

Dzisiaj w roli głównej pigment Birthday Wish, który to niestety na zdjęciach wyszedł zupełnie inaczej niż wygląda w rzeczywistości, no oprócz jednego zdjęcia...

Miałam tego tutorialu nie umieszczać, ale z racji tego, że tak rzadko się pojawiają, a ja już zrobiłam zdjęcia, szkoda mi było wszystko usuwać... 
Hope you'll forgive me :)


Zmuszona byłam wykonac makeup w zupełnej ciemnicy zaokiennej, więc w ruch poszła lampa... 
Jestem bardzo zła, ale w sumie to nie wiem czy bardziej na lampę, aparat czy na samą siebie, że nie potrafię ogarnąć ustawień i nie wychodzi mi to tak, jakbym chciała :(


NO TO ZACZYNAMY :)




Może nie wygląda, ale to naprawdę ten pigment na powiece.






Pozostałe produkty:
TWARZ
Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
Eveline - art scenic - podkład krująco wygładzający nr14 (jako bronzer)
Glazel - mineral powder, mineral rouge
PAESE - rozświetlacz  #11 'mglisty poranek'
USTA 
 Bourjois 3D Effect #29

_________________________________________


Ok, to teraz czas na to jak oko wyglądało w mniej więcej rzeczywistości, pigment zdecydowanie inny kolor teraz ma...
Już na innym ustawieniu...


Już się nanarzekałam na początku posta, nie będę tego kontynuować :P
Ale widzicie, cykanie fotek to jednak nie taka prosta sprawa i trzeba czasu zanim się dojdzie do perfekcji... 
Ach jaka szkoda, że ja jestem taka niecierpliwa i przez to nie raz się zniechęcam...


To może na poprawę humoru, kliknijcie w serducho, tak na pocieszenie, jeżeli choć trochę Wam się podobało ;) → KLIK


______________
Camera: Canon600D
Włosy: Joanna 'jesienny liść'
*w poście zostaly użyte zdjęcia ze strony Makeupgeek.


PS. Bądźcie czujni na Facebooku, bo kroi się niedługo rozdanie :)


Do następnego! :)

XOXOXO


Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013

No comments:

Post a Comment