Świąteczna WishLista

Tak naprawdę, ta lista została stworzona po to, żeby pomóc mojemu chłopakowi w wyborze prezentu świątecznego dla mnie. Okazuje się jednak, że ma on już coś na oku, a żeby się nie marnowała, postanowiłam wstawić ją na blog. Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta... Cóż, nie da się ukryć. Zewsząd otacza nas coraz więcej ozdób choinkowych, sklepy zaczynają kusić świątecznymi przecenami, a wiele osób zastanawia się już nad prezentami dla bliskich.

Szczerze mówiąc, rzeczy na grafice nie są moimi wielkimi marzeniami. Raczej nie mam wielkich zachcianek kosmetycznych. Mam nadzieję, że prędzej czy później wszystkie rzeczy z listy się u mnie znajdą. Nieważne czy od kogoś, czy sama je sobie kupię. Najbardziej chciałabym rzeczy najbardziej dostępne, czyli te dwa słynne cienie Catrice. W sumie mogłabym skoczyć do Natury i sobie je kupić, ale nigdy nie mam do niej po drodze i jakoś trudno wydać mi 17zł na pojedynczy cień (zawsze kupowałam pojedyncze cienie Catrice na wyprzedażach). Chciałabym też zalotkę, bo mam taką słabą, bez firmową, która praktycznie nie podkręca rzęs. Inglot na pewno by mnie zadowolił. Reszta rzeczy jest dostępna przez internet i myślę, że w przyszłości do mnie trafi. Czaję się też na jakiś nowy, lepszy bronzer typu The Balm czy Sleek. Reszta byłaby miłym dodatkiem :)

A Wy, co chciałybyście dostać na Święta?

No comments:

Post a Comment