Flormar - MIRACLE COLORS U30


Witajcie! :)

Ostatnio przybyło mi dość sporo Flormar'owskich lakierów.
Podczas przekopywania wielkiego kosza, wpadł mi od razu w oko ten nieoczywisty kolor.
Ani to czarne, ani złote; nie brązowe ani też zgniła zieleń. Ale faktem jest, że kolor bardzo mi się podoba!

Bezpośrednio na lakier dodałam też cyrkonie, które wspaniale się na nim trzymają.

Hi! :)
I've purchased couple of Flormar's nail polishes lately.
As I was browsing through a huge box, this lovely colour drew my attention.
It's neither black nor gold; neither brown nor dark green. Anyways, I love it!
I added some rhinestones directly on the nail polish.
This polish gives great coverage with one coat yet I applied a thin, second one.
The polish is really fluid and there is no way of leaving smudges.


Lakier daje wspaniałe krycie już przy pierwszej warstwie, ja z przyzwyczajenia dałam jeszcze jedną cieniutką :)
Sam lakier jest bardzo lejący się, nie ma mowy o smugach :)


Pędzelek nie należy do tych najszerszych, ale też nie jest zbyt wąski. Pracowało się nim bardzo dobrze.


Zdecydowanym plusem jest cena - 7,50zł 
(kupisz np tutaj)


I jak Wam się podoba? 
Jak dla mnie, lakier jest jedyny w swoim rodzaju :)

How do you like it? :)
For me, this nail polish is one of a kind :)
And it's cheap :) I bought it for 2€
________________
camera: Canon 600D + ring light
*rings - Gina Tricot

No comments:

Post a Comment