Summer on my mind - Makijaż Letni


Witajcie! :)

Dzisiaj przedstawiam się Wam w iście letniej odsłonie :) 
Do wykonania tego makijażu zainspirowała mnie jedna z dwóch zakupionych ostatnio kwiecistych opasek (KLIK)
Jest to moja praca na konkurs organizowany przez magazyn e-makeupownia ;)


 ● Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
● MIYO - bronzer #sun kissed 
 IsaDora - Twist-Up Blush - Spring in Paris (RECENZJA TUTAJ)
● MAC - Mineralize Skinfinish #Adored


● MUFE - Aqua Brow #25
● Essence - I love stage primer
● Makeupgeek - eyeshadows Vanilla Bean, Fuji, Envy, Ice Queen, Razzleberry, Chickadee, Yellow Brick Road
● NYX - jumbo pencil #604 MILK
● Maybelline - Colossal mascara 100% BLACK

● Costance Carroll - lipstick #04 Nude
Makeupgeek - Shimma Shimma (wklepałam delikatnie na środek)
● Pierre Rene - gloss SweetBerry - #14 Satin


I jak Wam się podoba? :)
Rezygnując z kreski lub zastępując ją czarnym eyelinerem możemy stworzyć makijaż spokojnie nadający się do wyjścia :)

KLIKNIJ serducho :) Nie trzeba się logować ;)


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*nails: Flormar P20, Constance Carroll 287 Blackcurrant
*opaska/headband - Seppala (KLIK)
*top - HM


Po skończeniu robienia zdjęć zasiadłam jeszcze na chwilkę i dałam się ponieść barwom :) 
Wyszło takie cudaczne 'coś' :)
Użyłam do tego neonowych cieni Flormar oraz cieni MIYO.


***
NA KONIEC MAŁE OGŁOSZENIE :)
W premierowym, drukowanym wydaniu magazynu e-makeupownia możecie zobaczyć m.in jak wykonać krok po kroku proponowany przeze mnie makijaż ślubny w niestandardowych kolorach.  A także inne piękne prace. Zachęcam do kupna :)


No comments:

Post a Comment